Noniin pojat!
Siis en mä ihan oikeesti tarkottanu sitä mitä sanoin niistä paidoista. Joku otti nyt vähän tosissaan hei!

Mutta asiaan... Jopas sitä kunnon Granilasta säpinää alkoi löytyä. Ja ihan turhaan en ole suosikeiksini nimennyt Joppea ja Joonasta, on ne vaan niin hyviä
Mutta eipä keulita vaan palataan vähän ajassa taaksepäin. Numerot 0-0 tulostaululla, kun toista erää oltiin pelattu noin puolet (about silloin ilmestyin siis paikalle, kun olin vieraissa eli fanittamassa vallan toista joukkuetta) antoi pelottavan alkusäväyksen, mutta pikaisen katsojahaastattelun jälkeen sainkin kuulla, että tällä kertaa kyseessä on ennemminkin tasainen taistelu kuin yleisön nukuttamismatsi. Ja saman totesin hyvin pian itsekin, kun olin selvinnyt ensihuumastani (ne paidat!). Peli tosiaan näytti paljon paremmalta kuin kertaakaan tällä kaudella ja hyviä hetkiä oli jokaisella vuoron perään. Vetoja tuli kohti maalia ja muutama vähän isommalla kauhalla sitten päätyseinään päin, mutta pääasia että niitä tuli ja lopulta upposikin.
Kripperillä hieno ilta, Santulle iso kiitos virheetömästä pelistä

ja Joppan (niin hyvä kuin onkin) vois vähentää sitä rähinää siellä kentällä, ettei tartte istua boxissa joka pelissä

Fani kiittää kaikkia illasta!! Kiitos!